Jakie modele współpracy proponujemy?

Naszą współpracę z Państwa realizujemy na kilka sposobów. Każdy z modeli może być ze sobą łączony i tylko od Państwa indywidualnych potrzeb zależy, które modele współpracy będziemy realizować w Państwa firmie. Ze swojej strony proponujemy następujące formy współpracy:

  • Na miejscu (OnSite Model) - nasz specjalista wykonuje zlecone zadania na miejscu u Państwa w firmie. Dotyczy to również usuwania usterek sprzętu i oprogramowania.
  • Zdalnie (OffSite Model) - wszystkie zadania są wykonywane zdalnie przez naszego specjalistę bez konieczności przebywania u Państwa w firmie. Dzięki temu możemy wykonać większość zdań takich jak usuwanie usterek oprogramowania, aktualizacje oprogramowania, zmiana ustawień systemowych i wiele innych. W szczególnych przypadkach nasz specjalista uda się do Państwa firmy w celu usunięcia ewentualnych problemów, które będą niemożliwe do usunięcia online.
  • Telefonicznie - nasz specjalista poprzez telefon będzie instruował Państwa krok po kroku co należy wykonać aby usunąć ewentualne problemy. Chętnie też odpowiemy na Państwa pytania. W przypadku większych problemów nic nie stoi na przeszkodzie żeby zlecenie serwisowe zrealizować online lub osobiście przez naszego specjalistę.
  • Model mieszany - W tym modelu łączymy wszystkie 3 metody. W swoim działaniu stawiamy na bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego to od Państwa będzie zależało, który model będzie przeważający.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Głęboki nacisk kładziemy na nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz stosujemy urządzenia czołowych i sprawdzonych producentów. Dzięki temu obniżamy koszty eksplotacji i zapewniamy prostą obsługę sieci. W trakcie wykonywania projektu cenimy uwagi i spostrzeżenia bezpośrednich od naszych klientów.